اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان نظام وظیفه

  • کد خبر: ۱۷۴۶۹۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
  • ۱
استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان نظام وظیفه
ماجرای سرباز شدن میلاد سرلک حسابی خبرساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر خبر‌های زیادی در مورد سرباز شدن میلادسرلک در تاریخ اول شهریور به گوش رسیده و این یعنی اینکه او فقط در هفته‌های ابتدایی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس امروز ار سازمان نظام وظیفه استعلام لازم را گرفت تا تکلیف سرلک را بداند. گویا مسئولان نظام وظیفه به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که اگر امیر قلعه نویی در لیست شهریور ماه خود نام سرلک را اعلام کند او مشکلی برای بازی در جمع سرخپوشان نخواهد داشت، اما در غیر این صورت باید راهی خدمت سربازی شود.

همچنین سرلک از تاریخ یک شهریور تا زمان اعلام لیست تیم ملی که احتمالا ۱۰ شهریور خواهد بود نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود تا تکلیفش مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدبهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
قلعه نوعی درچنین زمانهایی هست که می تواندنشان دهدهنوزیکمربی باشگاهی با تفکرابی است یا نربی تیم ملی است وفراجناحی می نگرد.هرمربی که رراس تیم ملی باشدمحال از ازتوانای های سرلک چشم بپوشدواورا به تیم ملی دعوت نکندمگراینکه وی هنوزتفکرات ابی وضدپرسپولیسی داشته باشدکه با دعوت بازیکنان این مشخص خواهدشدواگراوسرلک را به تیم ملی دعوت کندموردمحبت پرسپولیسی ها قرارخواهدگرفت وحمایت انهارا بدست خواهدآوردودرغیراینصورت بشدت موردغضب پرسپولیسی ها وباشگاه پرسپولیس قرار خواهدگرفت .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->